Elállási jog

A webáruházból rendelő fogyasztónak minősülő Vásárló a szerződéstől, illetve az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.

Az elállási szándékot kérjük írásban előre jelezni a babycare@babycare.hu email címen vagy a 1113 Budapest, Daróci út 1-3. postacímen.

A Fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a rendelést leadta, ill. a 14 nap elállási jog az áru tényleges átvételétől számított 14 napig él.

Az áruátvételt a futártól kapott igazolás igazolja, az áruvásárlást és garanciális jogokat pedig a számla. Mindkettőt őrizze meg!

Az elállási jog alapvetően kézhezvett, de használatba nem vett termékekre vonatkozik.

Az elállási jog nem vehető igénybe minden esetben, ha például a termék csomagolását már megbontották, Különösen vonatkozik ez védőfóliával ellátott termékekre, pl. kozmetikumokra és higiéniai termékekre, élelmiszerekre, stb.

Előfordul, hogy az elállás jog igénybevétele nem egyértelmű, mert a terméket már használni kezdték.

Ha a terméket kézhez vette és használni kezdte, pl. napokig tolta a babakocsit az utcán és láthatók a tartós használat jelei, majd ezután szeretne elállni a vásárlástól, mondván, nem erre a termékre gondolt, akkor a termék már használtnak tekinthető és a forgalmazó az elállás érvényesítésekor csökkentheti a visszafizetendő vételárat. 

Az elállási jognál kérjük, tekintse kiindulásnak azt, hogy ha személyesen vásárol egy üzletben, ott sem főzhet le a kávéfőzővel egy kávét és nem viheti ki a boltból a babakocsit az utcára és nem tologathatja vagy használhatja napokig.

Alább adunk némi segítséget, hogy hogyan tekintsen a webes rendelésekre vonatkozó 14 nap elállási jogra:

FIGYELEM:

  • Kérjük, miután kézhez kapta a terméket, nézze át és olvassa el a magyar leírásokat.
  • A terméket ne kezdje el használni, amennyiben látva a terméket és elolvasva a csomagolásra és a belső használati utasításra írtakat, rájön, hogy nem erre a termékre gondolt, amikor a webáruházból azt megrendelte.
  • A terméket a csomagolással együtt küldje vissza, hogy azt más vásárló még megvásárolhassa. Ami Önnek nem megfelelő, másnak az lehet.
  • Amennyiben az elállási időn belül visszaszolgáltatott áru nem használt, nem sérült és nem hiányos (áru+csomagolás), Szolgáltató köteles a Fogyasztó (Vásárló) által kifizetett teljes vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
  • Vásárlónak a vásárlás tényét számlával vagy nyugtával is igazolnia kell, melyet vagy annak másolatát az áruval együtt meg kell küldenie.
  • A visszaszolgáltatott áruról Szolgáltató jegyzőkönyvet állít ki. Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát megküldi a Vásárló részére a megadott email címre. Szolgáltató feltünteti a jegyzőkönyvben az áru állapotát. Sértetlen/ sérült/használt/hibás, stb.
  • Amennyiben a termék meghibásodik az elállási jog ideje alatt vagy a garanciális időn belül, és a meghibásodás gyári hibára vezethető vissza és a Vásárló számlával/nyugtával igazolni tudja a vásárlás tényét, akkor a termékre az elállási jog mellett a szavatossági és/vagy jótállási jogok még az irányadók. Fogyasztó (Vásárló) dönthet úgy, hogy javítás/csere után megtartja a terméket, és mégsem áll el a szerződéstől (azaz a vásárlástól).