Szállítás és Fizetés

Az alábbi feltételek érvényesek az ország egész területén, 2018. július 5-től visszavonásig.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

Az árak ÁFA-val értendők. 

cikkszám elnevezés

bruttó díj

egyéb infó
GLS

GLS futár házhozszállítás díj

1800 Ft -
UTÁNVÉT

Fizetés átvételkor, GLS utánvét díj

500 Ft -
  Személyes átvétel ingyenes -

Személyes átvétel üzletünkben: szállítási díj nincs, de átmenetileg 2020.11.17-től a személyes átvételre nincs lehetőség, a raktár-nagyker költözése miatt. Az új budaörsi címünket hamarosan közzétesszük, kis türelmet kérünk.

RÉSZLETES TUDNIVALÓK:

GLS futárral házhozszállítás - 2 munkanap

GLS Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-29/886-700

Házhozszállítás futárral - fizetés utánvéttel: A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki a megadott címre, hétköznapokon 8-17 óra között. Csomagátvételkor kell fizetni az ellenértéket készpénzben vagy bankkártyával. A futárnak kell jelezni az átvételkor, hogy melyik fizetési módot választja a Vásárló. 

Házhozszállítás futárral - fizetés előre - bankkártyával vagy átutalással: A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki a megadott címre, hétköznapokon 8-17 óra között. Csomagátvételkor már nem kell fizetni semmit, hiszen azt a Vásárló már előre kifizette.

Bankártyás fizetés és Átutalásos fizetés - a tudnivalók alább olvashatók, lapozzon lejjebb!

GLS házhozszállítás - további tudnivalók:

A szállítás a megrendelést követő 24 órán belül - munkanapon munkaidőben - elindul és az azt követő munkanapon kerül kiszállításra 8-17 óra között. Ezáltal a Vásárló a csomagot 24-36 órán belül megkapja.

Hétvége/ünnepnap közbeesése esetén azonban az azt követő első munkanapon kerül feladásra a csomag, ami által a rendelés feladásától számított kiszállítás 36 órán is túlcsúszhat.

Amennyiben az átvevő személy eltér a csomagfeladáskor megadott személytől, akkor írásos meghatalmazásra van szükség, hogy a futártól a csomagot a meghatalmazott személy átvegye. Céges címre kért csomag esetén a csomagátvétellel megbízott személy veszi át a csomagot.

A GLS-től tájékoztató emailt kap a Vásárló a csomagofeladás napján, majd a csomagátadás reggelén, valamint ekkor SMS-ben is  tájékoztatást kap, benne a futár telefonszámával. Ha a csomagátadás sikertelen, akkor még további két alkalommal próbálja a futár a csomagot kézbesíteni, és minden eseteben tájékoztató emailt küld a GLS futárszolgálat.

GLS maximális csomagméret és súly: 60x80x200 cm, max. 40 kg/doboz

KUMI Futár:
A közepes és nagycsomagokat, 300 cm körméret felett, bármekkora súllyal, a Kumi Futárral szállítjuk, ennek átfutási ideje 1-3 munkanap a csomagfeladástól számítva.
A vásárló emailben értesítőt kap.
Csomagátadás: munkanapokon, főleg 8 - 17 óra között.

Számlázás

Minden esetben az átvett csomagban találja az eredeti számlát (tartós fogyasztási cikkek esetében a jótállási jegyet is). A számlát, jótállási jegyet a garancia érvényessége végett őrizze meg!

A számlán feltüntésre kerül a termék/ek bruttó fogyasztói ára; valamint a választott szállítási díjak.

Bankkártyás fizetés: A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Előre Átutalásos fizetés: Írásban kérni kell. Előre utalás választása esetén a számlát előbb emailben megküldjük még a csomag összekészítése előtt, hogy a vásárolt termékek értékét a Vásárló előre kifizethesse. Tehát, ha a Vásárló a webrendelés leadása során az átutalásos fizetést jelölte meg, akkor fontos, hogy várja meg a megadott email címére megérkező pdf formátumú számlát (munkanapon 24 órán belül, hétvége esetén az azt követő első munkanapon).

Az átutalás előtt a számlán megadott számlaszámot keresse meg (számla jobb felső sarok), ezt a számlaszámot és a Vásárló nevét írja be a "közlemény" rovatba az átutalás feladásakor.

A pénzbeérkezés után a csomag feladásra kerül. A csomag érkezésének dátuma telefonon vagy emailben kerül egyeztetésre a Vásárlóval, ez főleg akkor fontos, ha a Vásárló több napot is csúszott az átutalással, mivel a csomag addig nem indítható el.

Fizetési vagy szállítási mód változtatása

A rendelés elküldése után a csomagfeladásig (kb. 24 óra) lehetősége van változtatást kérni akár a szállítási, akár a fizetési mód kapcsán, ekkor emailben írjon a babycare@babycare.hu címre.

Súlyok és méretek kiszállításkor

GLS futár kiszállítás esetén egy darab csomag (doboz) maximális súlya 32 kg lehet. Ennél nagyobb súly esetén vagy az áru térfogata, kiterjedése miatt előfordulhat, hogy az árut legalább két csomagban küldjük el vagy saját szállító járművön magunk szállítjuk ki. Ilyen nagyon ritkán fordul elő, és emailben vagy telefonon egyeztetünk a Vásárlóval előzőleg. 

Rendelés lemondása

A rendelés a rendelés elküldése után visszavonható. kérjük, ügyeljen arra, hogy mihamarabb jelezze rendelés visszavonási igényét a babycare@babycare.hu email címen írásban!! A rendelést lehetőleg a csomagfeladásig (kb. 24 óra) mondja vissza, így elkerülheti a szállítási díj kifizetésének terhét, amennyiben a felszámításra került.

Amennyiben későn mondja le a csomagot és a csomag már feladásra került, tehát a csomagot a futár már elvitte telephelyünkről, akkor a szállítási díj a Vásárlóra terhelhető, erről a webshopot üzemeletető Vállalkozás dönt. 

Amennyiben a csomagot megkapta, átvette, kifizette, de mégsincs rá szüksége, akkor a terméket ne bontsa ki a csomagolásából és ne használja, hanem élhet a webes rendelésekre vonatkozó 14 napos elállási jogával, melyről részletesen az ÁSZF-ben (Általános Szerződési Feltételek) olvashat. Elállási igényét írásban jelezze a babycare@babycare.hu email címen vagy postai címünkön (Babycare Int. Kft. 1113 Budapest, Badacsonyi u. 24.)

Olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket is.

Olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatunkat és Adatvédelmi Nyilatkozatot is.