Elállási jog

A webáruházból rendelő fogyasztónak minősülő Vásárló a szerződéstől, illetve az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.

Az elállási szándékot kérjük írásban előre jelezni a babycare@babycare.hu email címen vagy a 1113 Budapest, Daróci út 1-3. postacímen.

A Fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a rendelést leadta, ill. a 14 nap elállási jog az áru tényleges átvételétől számított 14 napig él.

Az elállási jog alapvetően kézhezvett, de használatba nem vett termékekre vonatkozik.

 

Az elállási jog nem vehető igénybe minden esetben, ha például a termék csomagolását már megbontották, Különösen vonatkozik ez védőfóliával ellátott termékekre, pl. kozmetikumokra és higiéniai termékekre, élelmiszerekre, stb.

Előfordul, hogy az elállás jog igénybevétele nem egyértelmű, mert a terméket már használni kezdték.

Ha a terméket kézhez vette és használni kezdte, pl. napokig tolta a babakocsit az utcán és láthatók a tartós használat jelei, majd ezután szeretne elállni a vásárlástól, mondván, nem erre a termékre gondolt, akkor a termék már használtnak tekinthető és a forgalmazó az elállás érvényesítésekor csökkentheti a visszafizetendő vételárat. 

Az elállási jognál kérjük, tekintse kiindulásnak azt, hogy ha személyesen vásárol egy üzletben, ott sem főzhet le a kávéfőzővel egy kávét és nem viheti ki a boltból a babakocsit az utcára és nem tologathatja vagy használhatja napokig.

Alább adunk némi segítséget, hogy hogyan tekintsen a webes rendelésekre vonatkozó 14 nap elállási jogra:

FIGYELEM:

  • Kérjük, miután kézhez kapta a terméket, nézze át és olvassa el a magyar leírásokat.
  • A terméket ne kezdje el használni, amennyiben látva a terméket és elolvasva a csomagolásra és a belső használati utasításra írtakat, rájön, hogy nem erre a termékre gondolt, amikor a webáruházból azt megrendelte.
  • A terméket a csomagolással együtt küldje vissza, hogy azt más vásárló még megvásárolhassa. Ami Önnek nem megfelelő, másnak az lehet.
  • Amennyiben az elállási időn belül visszaszolgáltatott áru nem használt, nem sérült és nem hiányos (áru+csomagolás), Szolgáltató köteles a Fogyasztó (Vásárló) által kifizetett teljes vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
  • Vásárlónak a vásárlás tényét számlával vagy nyugtával is igazolnia kell, melyet vagy annak másolatát az áruval együtt meg kell küldenie.
  • A visszaszolgáltatott áruról Szolgáltató jegyzőkönyvet állít ki. Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát megküldi a Vásárló részére a megadott email címre. Szolgáltató feltünteti a jegyzőkönyvben az áru állapotát. Sértetlen/ sérült/használt/hibás, stb.
  • Amennyiben a termék meghibásodik az elállási jog ideje alatt vagy a garanciális időn belül, és a meghibásodás gyári hibára vezethető vissza és a Vásárló számlával/nyugtával igazolni tudja a vásárlás tényét, akkor a termékre az elállási jog mellett a szavatossági és/vagy jótállási jogok még az irányadók. Fogyasztó (Vásárló) dönthet úgy, hogy javítás/csere után megtartja a terméket, és mégsem áll el a szerződéstől (azaz a vásárlástól).