Szerződési feltételek

Vásárlás menete, és az Általános Szerződési Feltételek

A babyplanet.hu weboldalt és webáruházat a Babycare International Kft.  működteti. Székhely és postacím: 1113 Budapest, Daróci út 1-3.

REGISZTRÁLÁS, BEJELENTKEZÉS

A webáruházban történő böngészéshez, nézelődéshez nem kell regisztrálnia.

Ha terméket a kosárba tesz és meg is szeretné vásárolni azt, akkor a regisztrációt - vagy ha már korábban regisztrált, akkor a belépést a webshopba - menet közben is elvégezheti; a webáruházunk figyelmeztetni fogja Önt erre, amikor a "megrendelés" gombra kattint. Ha már korábban regisztrált, akkor be kell jelentkeznie a rendelés véglegesítéséhez, és ekkor a rendelési, szállítási és számlázási adatokat módosíthatja is.

Ha csak Hírlevelet szeretne kapni, de nem szeretne vásárolni, akkor is regisztrálnia kell. Ha később vásárolni is szeretne, akkor a kiszállításhoz és számlázáshoz szükséges adatokat is meg kell majd adnia, de ezt elvégezheti a rendelés leadása során.

Amennyiben Ön regisztrál ezen a weboldalon, tájékoztatjuk, hogy az Ön regisztrációja három webáruházban lesz érvényes: babyplanet.hu, chicco.hu, maxi-cosi-shop.hu. Mindhárom webáruházat a Babycare International Kft. működteti és tulajdonolja. Mindhárom webáruházban ugyanazt az email címet és jelszót kell használnia a belépéshez, ha vásárolni szeretne. Ha a jelszót elfelejti, kérésére emlékeztető emailt küld a webshop-rendszer.

Adatvédelmi szabályok és nyilatkozat: lásd az Adatvédelem című menüpontban.

Hírlevél feliratkozás: a regisztráció során kérnie kell a hírlevél küldését, ehhez az adatok kitöltése után pipálja be az erre vonatkozó rubrikát. 

Hírlevél kéréséhez szükséges adatok: vezetéknév, keresztnév, email cím, jelszó.

Webrendelés leadásához szükséges adatok: vezetéknév, keresztnév, email cím, jelszó, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám.

A hírlevelet a MédiaCenter Hungary Kft. (www.mediacenter.hu , székhely: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.) által működtetett hírlevélküldő-szoftver segítségével küldjük. Tájékoztatjuk Önt, hogy kizárólag email címet rögzítünk a mediacenter.hu hírlevélküldő-szoftver rendszerében az Ön adatai közül.

A hírlevélről bármikor leiratkozhat a küldött hírlevél alján található leíratkozó linkre kattintva, vagy ha ír nekünk ez ügyben a babycare@babycare.hu email címre, vagy a Babycare Int. Kft. 1113 Budapest, Daróci út 1-3. postai címre.

A személyes adatait Ön bármikor módosíthatja a webáruházba belépés után, és bármikor kérheti az adatai törlését, ez ügyben írjon a babycare@babycare.hu címre vagy küldjön levelet a cég postai címére (Babycare International Kft. 1113 Budapest, Daróci út 1-3.).

Adatvédelmi szabályok és nyilatkozat: lásd az Adatvédelem című menüpontban.


VÁSÁRLÁS menete

Válassza ki a terméket a Termékválaszték menüpontból, majd kattintson a „Kosárba tesz”-re. Ezután zárja be a Kosarat, hogy a választott tétel ténylegesen a Kosárba kerüljön. Válasszon további termékeket.

A Kosár tartalmának ellenőrzésére kattintson a weblap tetején a Kosár jelre.

A kosárba tétel folyamatában látható az összegyűjtött termékek listája, az árak, a teljes fizetendő összeg és a kiszállítási díj.

Ha valamely terméket ki szeretné venni a virtuális kosárból, akkor kattintson a weblap tetején a Kosár jelre, majd a törölni kívánt tétel mellett kattintson a "Törlés" gombra. Ekkor a teljes fizetendő összeg is változik.

Ha valamely termékből többet szeretne a Kosárba tenni, akkor a "Kosár"-ban írja át a mennyiséget, majd kattintson a "Frissít" gombra.

Válasszon fizetési és szállítási módot! (utánvétes átvétel, előre utalás, Pick-Pack Pont átvétel, személyes átvétel)

A vásárlás véglegesítéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra. Ezzel megtörténik a megrendelés. Ha eddig nem regisztrált vagy nem lépett be a webshop-ba, akkor ezt meg kell tennie, mert a "megrendelés" gomb lenyomása után a webshop Önt figyelmezteti majd erre. Ha a regisztráció/belépés rendben megtörtént, akkor a "megrendelés" gombra kattintás után a rendelés véglegesítődik, és ezután a rendelési tételek már nem módosíthatók. 

Fontos, hogy a "Megrendelem" gomb megnyomása után is ellenőrizheti a személyes adatait az Adatlapján, ha azt előzőleg nem tette meg,

illetve írhat a „Megjegyzés” rovatba, ha valamely információt szükségesnek tartja a tudtunkra hozni (pl. előfordul, hogy azonos cikkszámon több szín kapható, ekkor érdemes megadni a kívánt színt, stb.)

Első rendelés előtt, kérjük, olvassa el a Távollévők között kötött szerződést!
FIGYELEM: A megrendelés véglegesítése pénzügyi teljesítést von maga után.

 

Távollévők között kötött Vásárlási Szerződés és Általános Szerződési Feltételek

A Babycare International Kft. (székhely és postacím: 1113 Budapest, Daróci út 1-3. adószám: 10368798-2-43, c.g.szám: 01-09-711697) tulajdonát képezi a babyplanet.hu interneten elérhető webáruház.

Jelen dokumentumban leírt feltételek szerint távollévők között kötött vásárlási szerződés jön létre egyrészről a Babycare International Kft., mint Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató), másrészről a Megrendelő (továbbiakban Vásárló) között az alábbi feltételek szerint:

  1. Vásárló a regisztrációs adatlap kitöltésével hozzájárul adatai megadásához Szolgáltató számára, mely adatokat miden egyes rendelés leadásakor lehetősége van módosítani, és Szolgáltató ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért a megrendelőt terheli minden felelősség. Szolgáltató jogosult kétség esetén a Vásárló valódiságát ellenőrizni, és a nyilvánvalóan hibás vagy hamis megrendelést és/vagy a regisztrációt törölni.
  2. Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt és a Szolgáltató által emailben visszaigazolt, a Vásárló által a babyplanet.hu webáruházban kiválasztott és megrendelt terméke(ke)t a megrendelésen megjelölt szállítási címre leszállítja vagy Vásárló kérésére biztosítja a személyes áruátvételt a szállítási költség elengedése mellett munkanapokon és munkaidőben a cég telephelyén.
  3. Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása a babyplanet.hu webáruházon keresztül pénzügyi teljesítést von maga után, melyhez kötve van, melyért jogilag felelősséggel tartozik.
  4. Vásárló vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott szállítási és fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a Vásárló hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltséget a Vásárló megtéríti a babyplanet.hu webáruházat üzemeltető Babycare Int.Kft, mint Szolgáltató számára.
  5. Szolgáltató vállalja, hogy az általa – a megrendelés beérkezése után automatikus válaszként - küldött visszaigazolásban szereplő feltételeknek megfelelően jár el. Amennyiben bármely feltételben változás áll be a visszaigazolás megküldése után, de még az áru kiszállítása előtt, Szolgáltató köteles Vásárlót azonnal értesíteni a Vásárló által megadott elérhetőségeken, és az új, közös megállapodást írásban is rögzíteni és megküldeni Vásárló részére (pl. emailben).

Elállási jog

  1. A Fogyasztónak minősülő Vásárló a szerződéstől, illetve az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási szándékot kérjük írásban előre jelezni a babycare@babycare.hu email címen vagy a 1113 Budapest, Daróci út 1-3. postacímen. Küldje meg a vásárlást/áruátvételt igazoló dokumentumot (számla). A Fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a rendelést leadta, ill. a 14 nap elállási jog az áru tényleges átvételétől számított 14 napig él. Az elállási jog nem vehető igénybe minden esetben, ha a termék csomagolását megbontották. Különösen vonatkozik ez a védőfóliával ellátott termékekre, pl. kozmetikumokra és higiéniai termékekre, élelmiszerekre, stb.

FIGYELEM: Kérjük, miután kézhez kapta a terméket, nézze át és olvassa el a magyar leírásokat. A terméket ne kezdje el használni, ha úgy dönt, a termékre még sincs szüksége vagy a terméket nem ilyennek képzelte, stb. Amennyiben az elállási időn belül visszaszolgáltatott áru nem használt, nem sérült és nem hiányos (áru+csomagolás), akkor Szolgáltató (Babycare Int. Kft) köteles a Vásárló által kifizetett teljes vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. Ha a Vásárlónak a vásárlás tényét számlával vagy nyugtával is igazolnia kell, melyet az áruval együtt meg kell küldenie. A visszaszolgáltatott áruról Szolgáltató jegyzőkönyvet állít ki. Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát megküldi a Vásárló részére a megadott email címre vagy postacímre. 

Szállítás

  1. Szolgáltató jelen szerződés létrejötte során automatikusan a kiválasztott szállítási módot és annak ellenértékét jelöli meg a megrendelést visszaigazoló levelében, melyet a babyplanet.hu automatikus rendszerén keresztül küld meg Vásárló (Megrendelő) részére.
  2. Szállítási díjtáblázat: lásd a SZÁLLÍTÁS című menüpontban
  3. Vásárló köteles a megrendelés leadásakor illetve utána azonnal, de legkésőbb 24 órán belül megírni Szolgáltató részére, ha mégis el kíván térni a megadott szállítási és fizetési módtól, és a lentebb ismertetett egyéb más fizetési és szállítási módot választja. Ennek elmulasztása esetén Vásárló köteles az árut az eredetileg megjelölt szállítási és fizetési mód szerint átvenni az áru ellenértékét kifizetni.
  4. Szállítási határidő: Szolgáltató vállalja, hogy 3 munkanapon belül eljuttatja az árut Vásárló részére. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles értesíteni Vásárlót a Vásárló által a Megrendelésen feltüntetett e-mail címen vagy telefonszámon, haladéktalanul, de legfeljebb 3 munkanapon belül.

Adattárolás

  1. Vásárló (Megrendelő) kifejezetten hozzájárul, hogy a Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése és az esetleges reklamációk intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt gyűjtse, tárolja és kezelje. Adatvédelmi nyilatkozat, adatvédelem, cookie-k

Fizetés

  1. Vásárló (Megrendelő) többféle módon fizethet:
    a. Postai utánvét (készpénz vagy bankkártya fizetés az áruátvételkor)
    b. Előre fizetés (bank átutalás kiszállítás előtt)
    c. Pick-Pack Ponton csomagátvétel és fizetés
    d. Személyes áruátvétel és fizetés készpénzben vagy bankkártyával a Szolgáltató üzletében
  2. Postai utánvét: Vásárló tudomásul veszi és beleegyezik, hogy postai utánvét esetén Szolgáltató átadja a Vásárló adatait a GLS postaszolgáltató alvállalkozóinak, akik azonban nem jogosultak az adatokat a teljesítést követően tovább tárolni, megőrizni vagy más harmadik személy(ek) részére továbbadni. Vásaárló fizethet a GLS posta futárjánál készpénzben vagy bankkártyával.
  3. Előre átutalás: Átutalás választása esetén Szolgáltató proforma számlát küld a megrendelőn feltüntetett e-mail címre. Vásárló vállalja, hogy a Szolgáltató által kiküldött proforma számla adatai alapján az azon feltüntetett fizetési határidőn belül a proforma számlán feltüntetett összeget Szolgáltató számlán megjelölt bankszámlájára átutalja. A Közleményben a proforma számla számlaszámát (sorszámát) és a Vásárló nevét (megrendeléskor megadott név) fel kell tüntetni, ezzel segítve Szolgáltató számára a beazonosítást! Szolgáltató a vételár bankszámláján történő jóváírást követően 3 napon belül- köteles a terméke(ke)t és az eredeti számlát a Vásárló által megjelölt szállítási címre elküldeni.
  4. Személyes áruátvétel: Vásárló választhatja a készpénzben történő fizetést, ha az árut személyesen szeretné átvenni, a szállítási díj mellőzése által. Ez esetben Vásárló köteles ezen igényét a megrendelés megküldésekor írásban jelezni, és az áru átvételekor köteles a vételárat a Babycare International kft.-vel egyeztetett címen kifizetni.
  5. Pick-Pack Ponton történő fizetés és áruátvétel: Megrendelő a Pick-Pack Pont boltlistából kiválasztott átvételi ponton veszi át az árut és az áruátvételkor fizet az adott átvételi ponton lehetséges fizetési módok szerint.

Árak a babyplanet.hu webáruházban

  1. Amennyiben Vásárló megrendelést ad le a babyplanet.hu webáruházon keresztül, úgy a Babycare Int. Kft, mint Szolgáltató, kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes, a babyplanet.hu webáruházban feltüntetett bruttó fogyasztói áron szállítja ki a Vásárlónak. Ezt az árat a megrendelés után automatikusan kiküldött email visszaigazolás tartalmazza. FIGYELEM: ha az ár 0 Ft (azaz nulla forint), ez esetben olyan hibás árközlésről van szó, ami hiba miatt Szolgáltató elállhat a termék értékesítésétől, és Megrendelő ezt tudomásul veszi. 
  2. Szállítási költség árának feltüntetése: A megrendelést követő visszaigazoló email tartalmazza a szállítási költséget is, a díjtáblázat szerint.

Felelősségvállalás

  1. Szolgáltató, azaz a Babycare Int. Kft. vállalja, hogy a webáruház működésével kapcsolatos tudnivalókban leírtakat és ezen szerződésben vállaltakat magára nézve kötelezőnek tekinti.
  2. Vásárló kijelenti, hogy mind a tudnivalók, mind ezen szerződés tekintetében a dokumentumok tartalmát ismeri és tudomásul veszi.
  3. Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van. Vásárló a rendelés/ei elküldésével, jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtakat betartja.

Panaszkezelés, jogorvoslat

  1. Amennyiben Vásárlónak kifogása, panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken közölheti.

Email cím: babycare@babycare.hu

Postacím: Babycare International Kft. Ügyfélszolgálat, 1113 Budapest, Daróci út 1-3.

  1. A Babycare Int. Kft a panaszt kivizsgálja, és törekszik arra, hogy lehetőleg legkésőbb 5-15 munkanapon belül jegyzőkönyvben választ küldjön a vásárló panaszával kapcsolatosan, illetve ez idő alatt törekszik a probléma megoldására. A panaszkezelés illetve a megoldás bizonyos esetekben azonban ennél hosszabb időt is igénybe vehet, amit a Vásárló tudomásul vesz.
  2. Felek megállapodnak abban, hogy vitás kérdések egymás közötti békés úton történő rendezésére törekednek. Amennyiben ez nem vezet eredményre, úgy a Felek a hatásköri rendelkezések figyelembevételével a Fővárosi Bíróság illetékességét kötik ki.
  3. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
  • Panasztétel a lakóhely szerinti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A panasz elbírálása után a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető Testület bevonása bíróságon kívüli, békés rendezés céljából. A panasz rendezése céljából az ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhely szerinti szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A budapesti Békéltető Testület elérhetősége: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III.em.
  1. A jelen szerződésben és az itt nem szabályozott kérdésekre a Magyar Köztársaság területén hatályban lévő jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollévők között kötött szerződésekről vonatkozó jogszabályok az irányadók.