Reklamáció bejelentése

Szerviz címe, elérhetősége:

1113 Budapest, Daróci út 1-3. HORIZONT PARK udvar, Újbuda

Tel - mobil: +36302287761

Tel - központi: +3612092632

Email: babycare@babycare.hu

Szerviz nyitva tartás: 

H-Cs: 8-16 óra, Ebédidőben zárva: 14:00 - 14:30 között

P: 8-15 óra, Ebédidőben zárva: 14:00 - 14:30 között

Szo-Vas: zárva

!!! A szervizt a személyes felkeresés előtt, kérjük, hívja fel a fenti mobil telefonszámon !!! Egyeztessen a szervizes kollégával az érkezésről !!!

Szervizvezető: Matatek Attila

Milyen babamárkák esetben tud szervizünk segíteni?:

Chicco, Maxi-Cosi, Quinny márkák - országos szervize és márkaképviselete vagyunk.

Szervizdíj:

Garanciális javítás esetén: ingyenes

Garancián túli javítás:  5000 Ft / óradíj. 

Minimálisan 15 percet számolunk el: 1250 Ft / 15 perc

Az árak áFA-val értendők.

!!! Adott esetben a szervizünk térítés nélkül is segít a márkáink esetében.

Tegye fel kérdését telefonon vagy emailben, küldjön képeket a termékről, ha szükséges, stb. és ha a karbantartás a szervizes kolléga kétkezi munkája nélkül és új alkatrész beépítése nélkül is elvégezhető, akkor ezt megírjuk Önnek, illetve hogy mit tegyen otthon a termékkel. Előfordul, hogy azt tanácsoljuk, hogy már ne költsön a termékre, mert nem érné meg. Minden esetben a Fogyasztó érdekeit tartjuk szem előtt a szervizelés esetén is.

A szerviz ebédidőben 14h - 14h30 óra között nem fogad ügyfeleket, ilyenkor kicsit várni kell.

A babyplanet.hu webáruház termékeinek szervizelését a webáruházat működtető cég, a Babycare International Kft. végzi. 

Mi történik a panaszbejelentés után?

  • Az emailre válaszolunk és megkezdjük az ügyintézést.
  • Ha előzőleg telefonált nekünk és beszélt egy munkatárssal, akkor is szükséges lesz emailben írásban közölnie a reklamációt vagy alkatrész igényét (ár kérése vagy ha megrendelé), mivel cégünk a telefonos beszélgetéseket nem őrzi meg, nem készül hangfelvétel.
  • Az átfutási időt a vásárlóval egyeztetjük. Készleten lévő alkatrész esetén az átfutási idő nagyon rövid. Ha nincs készleten alkatrész, akkor a gyártóval egyeztetünk és a következő áruszállítmánnyal érkezik az alkatrész. 

Egyéb hasznos tudnivaló:

Szervizünk kizárólag a Babycare International kft. árubeszerzéséből és importjából eredő márkákat szervizeli, illetve a Babycare cég által kiszolgált viszonteladókon keresztül értékesített saját árukat szervizeli. 

Ha egy adott termék garanciális időn belül meghibásodik, de a Vásárló a terméket nem a Babycare cég viszonteladói partnerkörén keresztül vásárolta, hanem pl. külföldön vásárolta, akkor a Babycare cég segítséget nyújt a gyártó felé történő kommunikációban és az alkatrész garanciális vagy egyéb beszerzésében a Chicco, Maxi-Cosi és Quinny márkák esetében. 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)elérhetőségei:

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu

A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

A fővárosi és megyei kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi oldalon találhatóak: http://www.kormanyhivatal.hu/hu

Békéltető Testület

Minden megyei/fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működik egy független testület, ami elősegíti a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését, ha a Fogyasztó és a Vállalkozás között vitás helyzet alakul ki. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Az eljárás során a felek a testület által meghatározott időpontban találkoznak azzal a céllal, hogy az ügyet a Békéltető Testület előtt és közbenjárásával megoldják, rendezzék. A békéltetési eljárásról bővebben itt talál információkat: www.bekeltet.hu, vagy www.bekeltetes.hu.