Reklamáció bejelentése

Reklamáció bejelentése, alkatrész iránt érdeklődés:

Email küldés: babycare@babycare.hu

Kérjük, reklamációját vagy alkatrész iránti igényét, érdeklődését mindig írja meg a fenti email címre.

  • Írja le, mi történt a termékkel, mi a kifogása, vagy mely alkatrész iránt érdeklődik.
  • Mellékeljen fotókat a komplett termékről és a sérült vagy hiányos részről.
  • Mellékelje a számlát/nyugtát, jótállási jegyet, ha a termék még garanciális.
  • Ha a terméket használtan vette, nincs számla róla vagy már nem garanciális, akkor írja le, ha tudja a termék típusát, évjáratát, szín nevét (babakocsi, gyerekülésnél). Ha nem tudja, nincs semmi baj, be fogjuk azonosítani, de az ügymenetet gyorsíthatja.

Látatlanban, hiányos információk esetén nem tudjuk a terméket beazonosítani, és elsőre legalább fotókon látnunk kell a problémát, akkor is, ha a termék garanciális, és akkor is, ha nem. Ezután tudunk továbblépni: javítás, csere, alkatrész beazonosítás, rendelés, egyéb. 

Ha mindenképp be kell juttatni a terméket a szervizbe, akkor ezt is egyeztetjük Önnel. 

Szervizes kolléga elérhetősége:

Email küldés a központi címre történjen, a szervizesnek továbbítjuk: babycare@babycare.hu

Szerviz Mobil: +36-30/228-77-61
Szerviz Vonalas telefon: (+36) 1/372-5200/111. mellék

Szerviz nyitva tartás:

  • Hétfő - Csütörtök 8 -17 óra
  • Péntek: 8 -15 óra
  • Szo-Vas: zárva 

Szerviz címe:

1113 Budapest, Daróci út 1-3. Horizont Park udvar, hátul a „B” raktárépület, II. emelet

Személyes ügyintézés esetén érkezés előtt előre egyeztessen telefonon!!! A szervizes kolléga bizonyos napokon vagy napszakokban áruszálíltást is végezhet, ezért mindig szükséges a telefonos időpontegyeztetés.

A szerviz ebédidőben 14h - 14h30 óra között nem fogad ügyfeleket, ilyenkor kicsit várni kell.

Szerviz munkadíj

Garanciális esetben nincs munkadíj, a garanciális esetek szervizelése ingyenes. 

A munkadíj a nem-garanciális javításra, cserére vonatkozhat, ha szükség van min. 5-15 perc időigényes javításra vagy többre, vagy ha a nem-garanciálisan vett új textilhuzatot vagy kereket a vásárló nem tudja egyedül kicserélni és a szerviz segítségét kérik. 

60 perc: 5000 Ft bruttó.

Minimális munkadíj: 15 perc, azaz bruttó 1250 Ft.

A babyplanet.hu webáruház termékeinek szervizelését a webáruházat működtető cég, a Babycare International Kft. végzi. 

Mi történik a panaszbejelentés után?

  • Az emailre válaszolunk és megkezdjük az ügyintézést.
  • Ha előzőleg telefonált nekünk és beszélt egy munkatárssal, akkor is szükséges lesz emailben írásban közölnie a reklamációt vagy alkatrész igényét (ár kérése vagy megrendelé), mivel cégünk a telefonos beszélgetéseket nem őrzi meg, nem készül hangfelvétel.
  • Az átfutási időt a vásárlóval egyeztetjük. Készleten lévő alkatrész esetén az átfutási idő nagyon rövid. Ha nincs készleten alkatrész, akkor a gyártóval egyeztetünk és a kvöetkező áruszállítmánnyal érkezik, ha csak a gyártó másként nem dönt.

Egyéb hasznos tudnivaló:

Szervizünk a Babycare International kft. árubeszerzéséből eredő márkákat szervizeli. A viszonteladóinkon keresztül értékesített saját import termékeket szervizeljük garanciálisan.

A termék dobozának címkéjén látható mindig, mely cég a termék első forgalmazója.

Ha a márkatermékeinket nem a mi viszonteladói csatornánkon keresztül vásárolta, akkor a garanciális ügyintézést azon magyarországon bejelentett vállakozásnál kell megtennie, mely vállalkozás a termék magyar címkéjén is szerepel.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)elérhetőségei:

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu