Garancia

A Babycare Int. Kft. kizárólag a saját importból és saját beszerzésből eredő termékekre vállal garanciát.

Jótállás és szavatosság

Jótállási és szavatossági jogok tekintetében a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, valamint a Polgári Törvénykönyv szavatosságra és jótállásra vonatkozó szabályai szerint járunk el.

Jótállási idő: 1 év, mely tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik.

Szavatossági idő: 2 év, mely minden termékre vonatkozik.

FONTOS: A garancia alapvetően gyári hibákra vonatkozik. A normál használatból vagy nem-rendeltetésszerű használatból eredő hibákra nem vonatkozik. Ha a vásárló elkezdi használni a terméket, majd pár nap vagy hét használat után jön rá, hogy a termék számára nem megfelelő vagy egyszerűen nem tetszik, akkor ez nem tekinthető gyári hibának. Ha a terméken jele van annak, hogy a hiba kialakulása külső hatás eredménye (pl. túlterhelés, erős ütődés, stb.), akkor az sem tekinthető gyári hibának. Ha a termék leírása félrevezető, és emiatt a vásárló más tudást várt el a terméktől, akkor ez gyári hibának tekinthető akkor is, ha a termék nem hibás, a termékleírás vagy fordítás viszont igen.

A Babycare Int. Kft. kizárólag a saját importból és saját beszerzésből eredő termékekre vállal garanciát.

A számlát, nyugtát és jótállási jegyet mindig őrizze meg garanciális esetekre! Garanciális idő lejárta után szervizünk készséggel áll rendelkezésére szervizdíj ellenében. Garanciális hátterünk megbízható és szakszerű. Az alkatrészek beszerzése a gyártókon keresztül történik.

Garanciális javítást kizárólag garanciális időn belül, nyugta/számla/jótállási jegy megléte esetén tudunk vállalni. Garanciális időn túli javítást vagy alkatrész eladást, beszerzést is vállalunk természetesen, szervizdíj vagy az alkatrész értékének megfizetése ellenében.

Tanácsoljuk!

  • őrizze meg a számlát, nyugtát, jótállási jegyet, garanciális és jótállási jogai érvényesítéséhez.
  • őrizze meg a termék használati utasítását vagy magyar címkéjét a későbbiekre, főleg nagyobb értékű termékek vásárlása esetén,
  • olvassa el a tisztítással, szereléssel kapcsolatos tudnivalókat!

KÉRÉSÜNK: Ha sérült huzatot ad le vagy küld be a szervizbe javításra, tisztelettel kérünk mindenkit, hogy az ÉTEL-ITAL MARADVÁNYOKAT MOSÓSZERES VÍZBE ÁZTATVA ÖBLÍTSE LE, ÓVATOSAN NYOMKODJA KI A VIZET, ÉS HAGYJA MAGÁTÓL MEGSZÁRADNI A HUZATOT, és ezután juttassa el a szervizbe. A javítható huzatot varrónőhöz visszük. A megjavított huzatot igény esetén a szervizes kolléga ingyen teszi vissza a gyerekülésre, az etetőszék vagy a babakocsi ülésére. A láthatólag régóta a huzatra száradt és bűzölgő ételmaradékkal és egyébbel átitatott termék átvételére és kezelésére - higiéniai és egészségi okokból - sem a varrónő sem a szervizes kolléga nem kötelezhető. Kérjük megértésüket!

Országos garancia

Ha a cégünk által forgalmazott termékeket az ország bármely pontján lévő viszonteladó partnerünktől vásárolja, garanciális és jótállási jogait érvényesítheti a viszonteladó segítségét kérve vagy közvetlenül nálunk.

Garanciális időn túli alkatrész igények

Garanciális időn túli és régebbi használt, másodkézből származó termékek esetében szervizünk igyekszik segíteni javítási ügyekben, szervizdíj ellenében. Alkatrész beszerzést és javítást azonban kizárólag a saját importból származó márkák esetében tudunk vállalni. Nagyon régi babakocsik esetében a gyártótól függ, tud-e alkatrészt biztosítani.

 

TÁJÉKOZTATÁS

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)elérhetőségei:

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu